Rockabillyfest, mamma 51 och bröllop

19/8 Avskedsfest med Rockabilly-tema hemma hos Kitija som flyttar till Gotland för att plugga :)
Det var väldigt ljust ute så det var svårt att hålla ögonen öppna för bilderna...

24/8 Firade mammas födelsedag med en mysig middag på Kol&Kox ♥
Lådan vasen kom i var uppskattad av katterna xD
Riktigt god olivolja ↓ :)

26/8 Var på Markus kusins bröllop och dagen innan var jag på en dagen-innan-bröllopet-tjejmiddag för Tash (bruden). Jättemysigt och fint bröllop med god mat och trevligt sällskap :)
Fun fact: Markus glömde sina nycklar på kontoret och kunde därför inte komma in i sin lägenhet så han sov hos mig och några timmar innan bröllopet åkte vi in till stan och köpte nya kläder som han kunde ha på bröllopet... (På väg upp från pendeln hittade Markus en skylt med CR7- Cristiano Ronaldo nr. 7..... xD)
Jag har bestämt mig för att jag vill ha en bröllopsfotograf på mitt bröllop eftersom bilderna från deras bröllop blev så fina ^^
(Haha, min min! Var inte beredd på den bilden xD )

Med kärlek L ♥
Allmänt | |
#1 - - Isabell Hedberg:

Men åh vad fina ni var på festen! :D
Hoppas du får en fortsatt fin onsdag :)
Kram!

Upp