Juli

4/7 Middag hos Kitija :) (fick en egen skål eftersom jag inte äter oliver, kapris eller tomat...heh)
Fin flaska, ok smak

8/7 spenderade en vecka på landet 

9/7

10/7 Åkte till hamnen och åt glass :)

11/7 Kvällsbad...
 

14/7 Mys på Saras balkong blev inte riktigt som planerat... Vinkorken var lite för stor och korkskruven lite för svag så den bröts av..... hehe, petade ner korken istället och jag fick avnjuta mitt vin med lite korkbitar i till slut

17/7 Middag hos Sara (notera: jag åt kyckling med ben (!!!) i... och jag dog inte)

22/7 Fest hos Sara för att än en gång fira att hon fyllt år :)
välkomst-shot 

28/7 Efter flera dagar spenderade i Markus nya lägenhet kom jag hem till blommande liljor (favvoblommorna!)

29/7 Innan Sara och Alli fick se Markus nya lägenhet så blev det lasagnemiddag med mamma 

Med kärlek L ♥
Allmänt | |
Upp